עלות הזזת ספרינקלרים

הזזת נקודת ספרינקלר

מערכות ספרינקלרים במבנים מסחריים, ציבוריים ופרטיים מתוכננים להגיב באופן בלתי תלוי לפי הצורך. המתזים מופעלים על ידי חום ומתוכננים לפעול באופן עצמאי, מה שמקטין את הסיכון לפגיעה נרחבת להצפת המבנה במים וציוד יקר ערך. מערכות ספרינקלרים נועדו להגיב במהירות רבה לשריפה, לדכא את האש ולתת לכל האנשים הנמצאים במבנה את הזמן הדרוש להימלט ללא פגע.

למידע נוסף לחצו כאן

מדוע מערכות ספרינקלרים כל כך חשובות לבטיחות?

כאשר מתחוללת שריפה גדולה המתפשטת במהירות, אנשים לעיתים קרובות אינם יודעים מיכן להימלט ולצאת מהמבנה, ולא תמיד יודעים לתפעל את מערכות כיבוי האש הידניות (מטפים וצינורות כיבוי) ,ספרינקלרים הם אוטומטיים לחלוטין. הם עובדים באופן עצמאי ויכולים לעצור מהאש להתפשט ואף להביא לכיבוייה.

איך אנחנו יכולים להיות בטוחים שהמתזים יעבדו בזמן שריפה?

המערכות המכניות של המתזים הן פשוטות מאוד. בדרך כלל אין בהן חלקים נעים שיכולים להכשיל את פעולתן. הצינורות מלאים במים וכאשר החום בחלל עולה, האמפולה שבתוך המתז נשברת והמים מתיזים מהספרינקלר ללא מגע יד אדם.

האם אפשר להסתפק רק בגלאי עשן?

במבני ציבור ובמבנים מסחריים חשוב להתקין מערכות ספרינקלרים, מערכות גילוי עשן אינן מנטרלות את האש ועד שכוחות הכיבוי יגיעו, השריפה יכולה להתפשט במהירות ולסכן חיים ורכוש.

הזזת נקודת ספרינקלר – האם אפשר לעשות את זה לבד?

ספרינקלרים צריכים לפעול בשעת חירום, אתם חייבים להיות בטוחים שבשעת אמת, כאשר פורצת שריפה הספרינקלרים יפעלו. הזזת ספרינקלר באופן עצמאי ולא ע"י חברה מוסמכת עלולה להביא לכשל בזמן חירום. כמו כן, יש חשיבות גדולה למיקום המתז, הזזת ספרינקלרים, חייבת להיעשות בהתאם לצורת המבנה, בחירת מיקום חדש שלא מתאים, עלול להוביל לכך שהכיסוי לא יהיה מספיק טוב והמתזים לא יוכלו לכסות את השטחים הנכונים.

הזזת ספרינקלרים מחיר

העלות הזזת ספרינקלרים, משתנה בהתאם למספר פרמטרים: כמות הספרינקלרים שיש להזיז, האם קיימת במבנה מערכת צינורות ועוד. על מנת לקבל מחיר מדויק אנו מציעים לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר מסודרת בה נוכל לתת את כל האינפורמציה הדרושה. על מנת להזיז ספרינקלרים חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר יש לה את כל האישורים הנחוצים ושיכולה לתת שירות גם בהמשך.

חברת 'א.ת מיגון ואבטחה בע"מ' משווקת מתקינה ומבצעת תכנון של כל מערכות כיבוי האש ומעניקה לחברות ולקבלנים את הפתרונות המתקדמים והמקצועיים ביותר בתחום. החברה מספקת אישורים הנדרשים עבור שירותי הכבאות ומכון התקנים הישראלי לכל סוגי המבנים. החברה מעניקה ללקוחותיה חווית שירות מקצועית אדיבה ואמינה המאפשרת לקבל את ההגנה הטובה ביותר שיש. נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון: 076-5400110, או צרו איתנו קשר כאן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם