תכנון מערכת כיבוי במים נסמך על מספר בדיקות, בין היתר בדיקות של אפיון רשת המים, ובנוסף אליהן גם בדיקות של המבנה עצמו ותכנון מפורט של מיקום התקנת המתזים והפרטים הטכניים של המערכת. בתור התחלה, הכרת ואופי המבנה מעידים על דרגת הסיכון שלו. יש להבין מה תכלית המבנה: האם מדובר במחסן, בבית מגורים, בבית עסק, בגלריה, כמה אנשים המבנה מאכלס מדי יום, כמה קומות יש במבנה, לכמה חדרים הוא מחולק, כמה יציאות, האם יש בו חדר מדרגות, באיזה שנה הוקם, מה גודל החדרים וכדומה. בשלב הבא עוברים לתכנן את הצבת המתזים (ספרינקלרים).

צריך לבחור את סוג המתזים המתאים למבנה ואת המיקום הנכון והפרישה המתאימה. גם באותו מבנה, לא בכל חדר התקנת המתזים תהיה זהה. ייתכן שבאותו מבנה, בחדר אחד יהיה ציוד יקר יותר או חומרים דליקים יותר שיביאו לכך שהאש תתפשט יותר מהר, ולפיכך פרישת המתזים תהיה שונה.

כל עבודה של קבלן או בית עסק לתכנון מערכת לכיבוי במים דורשת אישור ממכון התקנים ושירותי הכבאות הארצית. אצלנו בא.ת מיגון ואבטחה, אנו מלווים את כל תהליך התקנת מערכת הכיבוי במים משלב תכנון המערכת ועד לקבלת האישורים שאתם אכן עומדים בדרישות לקבלת התקן. אנו מקפידים על שירות אמין ומקצועי במחירים אטרקטיביים, תוך כדי עבודה צמודה מול מכון התקנים הישראלי עד לקבלת אישור ממכון התקנים ומשירותי הכבאות, ונותנים מענה בכל הקשור לשירותי כיבוי אש במים

צור קשר